Chcesz założyć własną firmę? Mieszkasz na terenie województwa małopolskiego w powiatach: m. Kraków, krakowskim, bocheńskim. Jest jeszcze taka możliwość.
Składanie dokumentów rekrutacyjnych będzie możliwe w okresie rekrutacji (31 stycznia – 14 lutego 2014r.) w godzinach od 10.00 do 16.00 w Biurze Fundacji UEK, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków.
Instytucja przypomina, że Formularz Rekrutacyjny powinien być poprawnie wypełniony, podpisany i złożony w dwóch tożsamych egzemplarzach w zaklejonej i opisanej kopercie zgodnie ze wzorem zamieszonym poniżej (dokumenty nie będą wcześniej sprawdzane przez osobę przyjmującą). Jeżeli kandydat do Projektu posiada status osoby bezrobotnej powinien załączyć do koperty zaświadczenie z właściwego Urzędu Pracy potwierdzające ten status nie starsze niż 14 dni na dzień składania dokumentów (w przypadku braku takiego zaświadczenia nie zostaną przyznane punkty preferencyjne za status bezrobotnego).
wzór opisu koperty
Uwaga! W momencie składania dokumentów należy mieć przy sobie dokument poświadczający miejsce zamieszkania (w razie wątpliwości jaki to może być dokument zachęcamy do zapoznania się z informacjami zawartymi w zakładce “Rekrutacja” -> “Najczęściej zadawane pytania”. Dokument ten należy jedynie okazać nie załączać go do koperty z dokumentami!
Istnieje możliwość przesłania dokumentów pocztą/kurierem itp. jednakże liczy się data wpływu dokumentów do Biura Projektu.
Przed wypełnianiem Formularza Rekrutacyjnego należy się zapoznać z Regulaminem Rekrutacji i Regulaminem przyznawania środków na rozpoczęcie działalności.
więcej informacji na stronie projektu – akceleratorbiznesu.eu