+48 14 692 49 77; +48 733 339 337 kontakt@euroPiM.pl
 Graniczna 8A (I piętro) 33-100 Tarnów

Szkolenie Google AdWords (Ads) + Google Analytics + SEO + Content Marketing – 2-dniowe szkolenie marketingowe w Tarnowie – 26 i 27 czerwca 2019; Strefa Przedsiębiorcy DESK, ul. Wałowa 16. Poziom podstawowy oraz poziom zaawansowany.

Program szkolenia

Dzień 1. Szkolenie podstawowe – 26 czerwca 2019

Wprowadzenie. SEO. Google AdWords (Ads). Google Analytics. Link building. Content Marketing.

  • podstawowe informacje na temat trendów, zachowań Klientów i pakiet niezbędników na rok 2019  internetowych
  • jak zaplanować i przygotować budżetowanie na kampanie reklamowych Twojej firmy?
  • jak wdrażać content marketing w małej firmie czyli jak tworzyć i publikować dobre treści w Internecie?
  • narzędzia do optymalizacji i pozycjonowania stron www
  • jak korzystać z Google Analytics – podstawy do analiz i podejmowania decyzji biznesowych w 2019
  • jak przygotować do swoich potrzeb oraz samodzielnie krok po kroku uruchomić kampanię Google AdWords

Wykłady oraz praktyczne ćwiczenia na prezentowanych narzędziach online.

Dla kogo to szkolenie?

Szkolenie z podstaw optymalizacji , pozycjonowania, content marketingu oraz Google Ads jest przeznaczone dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem i reklamą internetową:

  • pracownicy działów reklamy, marketingu i promocji
  • specjaliści i managerowie działów marketingu
  • właściciele małych i mikro firm
  • osoby zlecające do zewnętrznych firm usługi w zakresie reklamy internetowej
  • wszyscy, którzy chcą zdobyć podstawową wiedzę na temat marketingu internetowego, a szczególnie w wyszukiwarkach

Dzień 2. Szkolenie rozszerzone – 27 czerwca 2019

Kampanie Google Ads (AdWords) w sieci reklamowej, w YouTube, w Google Zakupy, w Gmailu – tworzenie, optymalizacja, narzędzia. Podstawy Google Analytics + Google Data Studio.

  • ogromne możliwości Google AdWords, o których nie mieliście pojęcia, do wykorzystania w każdej firmie
  • praktyczne informacje na temat planowania i wykorzystania kampanii Google Ads w rozwoju Twojej firmy narzędzi Google Ads
  • praktyczny warsztat – pierwsza samodzielnie uruchomiona kampania w Google Ads krok po kroku w sieci reklamowej, na YouTube, w Google Zakupy oraz kampania remarketingowa
  • Google Analytics zintegrowany z Google Ads i Google Search Console podstawą optymalizacji reklam Twojej firmy w sieci
  • Jak korzystać w praktyce z Google Analytics i za pomocą Google Data Studio tworzyć czytelne raporty ze skuteczności  działań w sieci

Praktyczne  ćwiczenia warsztatowe i dużo niezbędnej wiedzy teoretycznej

Dla kogo to szkolenie?

Szkolenie rozszerzone z zakresu Google AdWords (Google Ads) przygotowane jest dla osób, które mają już podstawową wiedzę na temat reklamy i marketingu internetowego, w tym optymalizacji i działań SEO (wszystkiego nauczycie się podczas 1 dnia szkolenia) i chcą nauczyć się samodzielnie tworzyć reklamy w programie Google AdWords:

  • pracownicy działów reklamy, marketingu i promocji
  • specjaliści i managerowie działów marketingu
  • właściciele małych i mikro firm
  • osoby zlecające do zewnętrznych firm usługi w zakresie reklamy internetowej
  • wszyscy, którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie reklamy Google Ads na podstawowym poziomie

Szczegóły i zapisy: www.sukceswinternecie.pl